bovendien voel je tijdens het accelereren absoluut geen onderbrekingen. motor theorie oefenen gratis wilt een ieder.
We hadden graag de schakelflippers op het stuur gezien om de mate van energierecuperatie en daarmee het remvermogen te regelen – zoals bij de Mitsubishi Outlander. Als je meer remkracht wilt tijdens het afremmen, moet je op een knop met de letter L in de keuzehendel drukken. Dat is eigenlijk een beetje gek – en ergonomisch gezien niet de beste oplossing.
Auto theorie examen trainer
Let wel, er valt niet veel anders te bekritiseren op deze Kuga. De meeste bedieningselementen zijn logisch gegroepeerd, de rijpositie is uitstekend en de stoelen bieden voldoende ondersteuning, hoewel langere mensen spijt kunnen hebben van het ontbreken van een verlenging van het zitkussen. In ieder geval is er meer dan genoeg ruimte, ook op de achterbank. Het digitale dashboard ziet er goed uit en het centrale touchscreen is zeer gebruiksvriendelijk, hoewel het voor een gloednieuw model eigenlijk vrij klein is. Gelukkig krijg je alle denkbare connectiviteit – inclusief een Wifi-hotspot voor 10 apparaten. Uw passagiers zullen dit zeker waarderen. Waar ze misschien minder enthousiast over zijn, zijn de kunststoffen die de deuren en het dashboard bedekken. We vragen ons echt af of het zoveel meer kost voor een fabrikant om een kleine inspanning te leveren op dit gebied en bijvoorbeeld op het niveau van de nieuwe Skoda Octavia te komen. oefenen theorie examen auto
Hoe kritisch we ook zijn, we hebben dat WLTP-rijbereik natuurlijk in de praktijk getest. Maximaal drie keer. De eerste rit bracht ons van de Belgische Ford-importeur in Brussel in matig zwaar verkeer via de ringweg en de E19 naar het stadscentrum van Antwerpen – in totaal 52 kilometer – en de verbrandingsmotor kwam niet aan. De tweede keer was een rit over kleinere wegen in en rond Brugge. Pas na 55 km kwam de 2.5 benzine tot leven. De derde ‘poging’ bestond uit drie afzonderlijke ritten, waarbij het interieur keer op keer op temperatuur moest worden gebracht – de airconditioning draaide op volle toeren en we gebruikten de voorklimatiseringsfunctie niet (lees: de app waarmee u uw vertrek kunt programmeren en het interieur van tevoren kunt laten afkoelen of opwarmen terwijl de auto nog is aangesloten om de batterij te sparen). Resultaat: 51 kilometer. Leuk en consistent.